Saturday, July 13, 2019

Fulani herdsmen/Militia: My first encounter.

Herdsmen wahala never tire you?
If you dey support RUGA..something dey worry you...in fact na serious craze you get.Most of the Yorubas wey they advocate for RUGA on social media are either paid to do the job or are just in support of anything that comes out of the mouth of our great mallam.
I don live with Hausas,Fulanis,Kanuris etc I even get Fulani friend that year ..he is educated and ofcourse him be get good background et all.He is brilliant and sociable..sometimes I dey ask myself why dis guy dey always come find me..we shared ideas..political and what not. He dey even invite me to functions where I got to meet some northern bigwigs.Na guy wey you fit consider say he get sense..All of this na because say him na influential black sheep of the family..An average Fulani man no be like that.
The local Fulanis (herders)on the other hand no dey friendly at all..Infact I was advised my a military personnel not to have anything to do with them..dat time sha ,na cattle business dey my head.
Nguru na  town in Yobe..in fact na Nguru railway end for Nigeria and na from there your journey start if you enter Naija from the northern borders and you wan use train carry your goods come Kano.
I remember one day wey I dey road..normally o..if I dey go that side,I dey stop for Kano,enter GRA ,find better hotel,crash till the next morning before I come enter another 3 hour journey go Yobe(Nguru) Enroute Jigawa.Since I never ply the road for night,something come tell me say make I try complete the journey that very day.As the bus wey I enter slow na..I kukuma lean back make I enjoy the journey with kilishi and table water As everybody for the bus tie wrapper for head and nobody dey speak my language.
We don almost comot Jigawa(Adeejah) some few hours to Nguru when we start to dey see buses wey park for road.Fulani militia dey rob for road..o boy! When I check my time ehn..It was around 12 midnight.They robbed for 2 hours o..like play like play. Me wey no understand Fufude ,how I wan take beg this people wey no understand my language or pidgin English make them spare my life?To God be the glory we comot dere and I got to my destination around 2 am in the morning.Dat night, na one corner for park I sleep.
This happened before the boko haram attacks wey una dey hear about...Fulani militia don dey before bokoharam...they are dangerous ppl.
No be my only encounter be dat ,but na my first.
RUGA na good initiative but motive dey and no be wetin FG go carry for head like Dada..the move dey political.
Yesterday, Fulani herdsmen shot and killed the 2nd daughter of  the Chairman of Afenifere, Baba Fasoranti...hope say you remember wetin this Fulani herdsmen use Baba Olu Falae eye see..Some months ago,they kidnapped a woman and her son some 10minutes drive from Baba Fasoranti's house and about 12-15 minutes drive from Baba Falaes..My father is late but his house no too far from these people house..How you expect make I dey feel as I dey so?
Time don reach to strap up..make we dey ready coz anything fit happen anytime..Arm yourself if you have to..Coz the war don dey near..and if you be Yoruba man /boy wey dey advocate for RUGA..continue!
When shit hits the fan,we go find your papa house.
Na we dey here!

2 comments:

Japa Alert: Companies in the UK Sponsoring Nigerian Talent in 2024

 For many Nigerians, "Japa" isn't just a word, it's a movement. The desire to relocate, often to the UK, is fueled by drea...