Tuesday, July 23, 2019

Yahoo plus palava

Wonders shall never end.How I go come explain am?
Hmmm...no be small thing o ,my brother!
You probably dey wonder wetin do me like dis....na one video wey I see on top Facebook still dey burst my brain.
O boy!
Na money be dis!? He get where person go spend money reach wey you go start to dey reason am say where he get am?
As for me,I am not a hater and I have never been a bad fan of merrymaking but for real ehn...some kind money and character dey questionable.
D rate at which everybody dey find money no be here...he get one guy wey dey find woman glory wey him go use get money as d guy don join yahoo plus na...he organized party for one week com invite plenty school girls...make I no mention d name... He slept with about 15 of this girls...d problem now be say,he no see d girls glory use coz d girls no get glory again..dem don use dem finish.I no talk say na AAU girls o!
Dis na open gist for dis town..no be wetin I frame.
As he don reach like 6days wey I post,my eyes don see plenty.Who tell you say I no wan buy benz?
Na one girl story trip me past.Her wahala start from small when he wan do SSCE.As d papa and mama no get money,she come find help go meet one old rich man o...dis baba promise,buy am phone, give her mama money..everything come stew small..as dis girl na virgin dat year..d man try and one day ,d trap catch d small girl and d man deflowered her.Dis same man no give the girl the SSCE money till tomorrow.
Wetin pain me pass be say the girl struggle go school get OND,date other boys etc
He come get this particular guy wey she date..dis guy get money,correct biz wey dey fetch correct money...dem neva reach 6months together before him money finish...as d girl realise say all d men wey she don date dey go broke,she come find help go meet Alfa.. Trust naija girls naaa!
Na d Alfa come tell am say na d old man wey she gave her virginity dey use her glory and all d men wey she sleep with..
Wetin I dey try talk be say,anybody wey sleep with that girl,don enter one chance.
D Alfa come talk say make she bring money make dem help am...she comot d last #200 wey dey her purse ..na her last cash be that.If she no do runs,she no dey chop.Baba don finish am.
I remember one guy wey come from London dat year..dem say na yahoo boy.I laff in Spanish..heheheh jajajaja!
D day I see the man bring alfa ,kill ram com do prayer ontop  d ram for ppl to chop based on party..na him I don run.
 You see why poverty dey dis land? You see why be say your mate wey dey abroad get money pass you?
You see why I no dey go owambe..whether na naming, wedding,burial ceremony or even normal party?
Any party wey I no contribute money package.. Forget it!
Make dem no use me renew money..God forbid bad thing.
Sometimes the problem no be Buhari and his government.
Evil too plenty for dis land n he dey hard for people to excel based on their lifestyles.
Wetin concern me..I kuku dey my own dey look.
Make God bless us with clean money and long life.
Say Amen!

6 comments:

  1. "Evil too plenty for dis land n he dey hard for people to excel based on their lifestyles."...true. it's a case of crabs in a bucket mentality for this part of the world( "if I can't
    have it, neither can you"). Another thing is, we should learn not to be greedy; also work hard and smart for the necessities in life. God knows that karma is real. May God bless us abundantly. Amen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm.Word!
      Too bad...Karma is real..that's why the good die young and the bad die slow..dem go live to feel the pains.. The comment burst my head small for one side..your head get oil!

      Delete
    2. ☺ Keep up the good work 👍

      Delete
    3. Thank you.We are doing God's work.

      Delete

Japa Alert: Companies in the UK Sponsoring Nigerian Talent in 2024

 For many Nigerians, "Japa" isn't just a word, it's a movement. The desire to relocate, often to the UK, is fueled by drea...